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ResearchersAPAYear
 
Carlos Rompante da Cunha, Ricardo Alexandre Fontes Correia

Zaikauskas, A., Correia, R., & Cunha, C. R. (2022). Digital marketing plan for CubiCasa OY USA. IBIMA Business Review, 1-14. https://doi.org/10.5171/2022.476918

2022
Ricardo Alexandre Fontes Correia

Correia, R. and Rodrigues, K. (2020). Rota dos Vinhos de Trás-os-Montes: Uma Proposta de Desenvolvimento. European Journal of Applied Business Management, IWTHM Special Issue, 2020, pp. 1-14 ISSN 2183-5594

2020
Paula Odete Fernandes, Carlos Rompante da Cunha, Alexandra Isabela Lopes Correia, Ricardo Alexandre Fontes Correia

Cunha, C. R., Carvalho, A., Afonso, L., Silva, D., Fernandes, P. O., Pires, L., ... & Parafita, A.  (2019). Boosting cultural heritage in rural communities through an ICT platform: the Viv@vó project. IBIMA Business Review, 1-12. http://doi.org/10.5171/2019.608133

2019
Ricardo Alexandre Fontes Correia

Correia, R. and Justina, A. (2019). International Career – What Attract Lithuanian Talent?. The Journal of EU Research in Business

2019
Ricardo Alexandre Fontes Correia

Correia, Ricardo and Ani Sadaghashvil. (2019). Online Negative Reviews in the Hospitality Industry: Moving from problems to opportunities. Journal of Marketing Research and Case Studies, Vol. 2019 

2019
Ricardo Alexandre Fontes Correia

Correia, Ricardo., Franco, Ana. e Meneses, Raquel. (2019). Os 5 sentidos associados a Portugal na perspectiva dos turistas. RISTI - Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, N.º E24 pp.272-286 ISSN: 1646-9895

2019
Ricardo Alexandre Fontes Correia

Franco, A., Correia, R., & Meneses, R. (2019). The 5 senses associated with Portugal in the tourist perspective. RISTI-Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, (24), 272-286.

2019
Ricardo Alexandre Fontes Correia

Correia, Ricardo and Marcya Gonzáles. (2019). The Influence Of Blogs on The Complain Intention. The Case Of The Cruise Ship Industry. Journal of Marketing Research and Case Studies, Vol. 2019 

2019
Paula Odete Fernandes, Carlos Rompante da Cunha, Sérgio Dominique Ferreira Lopes, Ricardo Alexandre Fontes Correia, Carla Alexandra Fontes

Correia, R., Carvalho, A., Parafita, A., Cunha, C. R., Fontes, C., Fernandes, P. O., ... & Ramalhosa, E. (2019). Touristic experiences the living in the Grandma’s house’project. In International Workshop Tourism and Hospitality Management (IWTHM2019). ISAG.

2019
Ricardo Alexandre Fontes Correia

Correia, R., & Brito, C. (2017). Envolvimento da comunidade–a condição necessária para o sucesso da marca regional. Revista Turismo & Desenvolvimento1(27/28), 815-824. https://doi.org/10.34624/rtd.v1i27/28.8949

2017
Ricardo Alexandre Fontes Correia

Correia, R., & Brito, C. (2016). Operationalizing interaction between firms and regions. Theoretical Economics Letters6(04), 690-706.

2016
Ricardo Alexandre Fontes Correia

Correia, R., Meneses, R., & David, S. (2016). The effect of wine tourism experiences on wine brands. Universal Journal of Management4(9), 508-515.

2016
Ricardo Alexandre Fontes Correia

Correia, R. F., & Brito, C. M. (2014). Mutual influence between firms and tourist destination: a case in the Douro Valley. International Review on Public and Nonprofit Marketing11(3), 209-228.

2014
Ricardo Alexandre Fontes Correia

Correia, R., & Brito, C. (2012). Influência recíproca entre empresas e destino turístico: o caso Aquapura no contexto da região do Douro. Revista Turismo & Desenvolvimento, (17/18), 1711-1726. ISSN: 1645.9261

2012
Ricardo Alexandre Fontes Correia

Correia, R., & Brito, C. (2012). Interacção entre Infra-Estruturas e Regiões: O Caso do Porto de Aveiro. Revista Portuguesa de Estudos Regionais, (30), 77-88.

2012
Ricardo Alexandre Fontes Correia

Correia, R., & Brito, C. (2011). A Importância do Marketing para o Desenvolvimento Turístico: O caso de Montalegre, Revista Turismo & Desenvolvimento, (16), 127-143. ISSN 1645.9261

2011
Ricardo Alexandre Fontes Correia

Correia, R. (2011). Territorial marketing: Interaction between industrial and regional networks. International Review on Public and Nonprofit Marketing8(1), 93-95. DOI: 10.1007/s12208-011-0064-y

2011