Showing 1-14 of 14 items.
ResearchersTitleYear
 
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva MalheiroWeb 2.0 technologies and banking management: The portuguese context2021
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva MalheiroThe quality of services in tourism: A study applied to transport companies2021
Laurentina Maria da Cruz Vareiro, Maria Alexandra Pereira da Silva MalheiroSatisfaction and Return to Local Festivities: The Case Study of the Festa das Cruzes (Barcelos)2021
Laurentina Maria da Cruz Vareiro, Maria Alexandra Pereira da Silva MalheiroAuthenticity and motivations in traditional events: The case of the festival of the crosses2021
Laurentina Maria da Cruz Vareiro, Maria Alexandra Pereira da Silva MalheiroA satisfação e o retorno às festividades locais: o caso da Festa das Cruzes, Barcelos,2021
Laurentina Maria da Cruz Vareiro, Maria Alexandra Pereira da Silva MalheiroAutenticidade e Motivações em Eventos Tradicionais: O caso da Festa das Cruzes2021
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva MalheiroUnderstanding the role of social networks in consumer behaviour: A perspective of the hotel sector in the northern region2019
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva MalheiroThe role of events in the management of vistors expectatios: A preliminary research2019
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva MalheiroMaturity in the Use of Web 2.0 Technologies in Banking industry in Portugal.2019
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva MalheiroMarketing and Social Solidarity: Case Study in Barcelos2019
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva MalheiroCompreender o papel das redes sociais no comportamento do consumidor: a perspetiva do setor hoteleiro na região norte2019
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva Malheiro O papel da imagem dos eventos culturais na construção da marca de um destino turístico: O caso do evento “Braga Romana”.2018
Maria Alexandra Pereira da Silva MalheiroA qualidade dos serviços bancários segundio o modelo SERVQual: estudo de caso2017
Maria Alexandra Pereira da Silva MalheiroDo consumers care about ethics? A cross-cultural study2009