Showing 1-13 of 13 items.
ResearchersAPAYear
 
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva Malheiro

Ferreira, L., & Sousa, B. B. (2022). Understanding the role of social networks in consumer behavior in tourism: A business approach. In Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships (pp. 1758-1775). IGI Global. DOI: 10.4018/978-1-6684-6287-4.ch095

2022
Laurentina Maria da Cruz Vareiro, Maria Alexandra Pereira da Silva Malheiro

Faria, D., Vareiro, L. & Malheiro, A. (2021). A satisfação e o retorno às festividades locais: o caso da Festa das Cruzes, Barcelos. Revista Portuguesa de Estudos Regionais, nº 59, pp. 119-133. http://www.apdr.pt/siteRPER/numeros/RPER59/59.7.pdf

2021
Laurentina Maria da Cruz Vareiro, Maria Alexandra Pereira da Silva Malheiro

Faria, D., Vareiro, L., & Malheiro, A. (2021). Autenticidade e Motivações em Eventos Tradicionais: O caso da Festa das Cruzes. Journal of Tourism and Development - Revista Turismo & Desenvolvimento, 36 (1): 409-425. https://doi.org/10.34624/rtd.v1i36.9671 

2021
Laurentina Maria da Cruz Vareiro, Maria Alexandra Pereira da Silva Malheiro

Faria, D., Vareiro, L., & Malheiro, A. (2021). Satisfaction and Return to Local Festivities: The Case Study of the Festa das Cruzes (Barcelos). RPER, (59), 119-133. https://doi.org/10.59072/rper.vi59.97

2021
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva Malheiro

Moura, M., Sousa, B. B., Malheiro, M. A., & Veloso, C. M. (2021). The quality of services in tourism: a study applied to transport companies. Calitatea22(183), 124-129. 

2021
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva Malheiro

Malheiro, A.; Sousa, B. & Ferreira, L. (2019). Compreender o papel das redes sociais no comportamento do consumidor: a perspetiva do setor hoteleiro na região norte. Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação (RISTI), E24 (11), pp. 299-312.

2019
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva Malheiro

Malheiro, A.; Marcos, A.; Sousa, B. (2019). Marketing and Social Solidarity: Case Study in Barcelos. IBIMA 2019, 34ed

2019
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva Malheiro

Malheiro, A.; Costa, M. A.; Sousa, B. (2019). Maturity in the Use of Web 2.0 Technologies in Banking industry in Portugal. IBIMA 2019, 34ed

2019
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva Malheiro

Sousa, B.; Malheiro, A. & Veloso, C. M. (2019). O Marketing Territorial como Contributo para a Segmentação Turística: Modelo conceptual no turismo de shopping.  SE5, pp. 93-116.

2019
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva Malheiro

Malheiro, A. Sousa, B. & Rola, M. (2019). The role of events in the management of vistors expectatios’: A preliminary research. Tourism and Hospitality International Journal, 12(1), 32-49.

2019
Bruno Miguel Sousa, Maria Alexandra Pereira da Silva Malheiro

Rola, M., Malheiro, A. & Sousa, B. (2018). O papel da imagem dos eventos culturais na construção da marca de um destino turístico: O caso do evento “Braga Romana”. Dos Algarves: A Multidisciplinary e-Journal, 33, 1-21. doi: 10.18089/DAMeJ.2018.33.1  ISBN 2182-5580

2018
Maria Alexandra Pereira da Silva Malheiro

Mesquita, R., & Malheiro, A. (2017). A qualidade dos serviços bancários segundio o modelo SERVQual: estudo de caso. European Journal of Applied Business Management, 169-180. ISSN 2183-5594

2017
Maria Alexandra Pereira da Silva Malheiro

Malheiro, A., Jalali, M. S., & Farhangmehr, M. (2009). Do consumers care about ethics? A cross-cultural study. Revista Eletrônica de Estratégia & Negócios2(2), 52-76.

2009